loooser

Alltså vilken jävla planet kommer du ifrån? sluta kommentera!! nummer ett hon har vart gift i två år, så så jävla bra känner du faktiskt inte henne för då hade du vetat det och kanske tillochmed vart bjuden!! Syrian wannabe?? e man det bara för att man är tillsammans med en syian då eller? eller hur resonerar du då? då måste min mamma vara en vit afrikan.. Du bevisar bara din svartsjuka på camilla genom att fortsätta såhär. Jag tycker du kan kontakta hennes mans släkt så får vi se om dom håller med. Med tanke på att du verkar ju känna dom också, och en sak ska du veta det är jävligt fegt att sitta och skriva sånna här saker när du inte ens kan säga vem du är. BACK OF! eller så kommer du bara och säger det i hennes ansikte, men med tanke på att du tar det här via datorn så verkar det ju som att du redan har jaft  en konflikt med camilla face 2 face och kunde då tydligen inte hantera den, eftersom du tar denna på avstånd. Puss på dig, johanna, maria.e, ll, gg ha en bra kväll! / gabrielle.

Kommentarer
Postat av: jj

hahaha gift borgligt ja...bjuden till vad?rådhuset eller???hahahah nää du Camilla har väl inte råd att slå till med en bröllopsfest...och hon har sagt många saker i "förtroende" tiill mig..bla om din mamma...hm...undrar vem som inte känner henne...



Känner inte hennes killes föräldrar bra men har träffat dem många gånger, bla på barnens kalas...men vet väldigt bra vilken relation de har haft under de åren Camilla levt med sin kille...Däremot vet jag vad syrianerna tycker om ogifta kvinnor, ooppsss...barn menar jag som skaffar barn...glömde nästan bort att hon bara var 16 när hon blev gravid med George.Och att hon sen skaffade resten av barnen som ogift.



MEN jag har kännt henne i mååånga år och vet MYCKET om din kära Camilla som du inte vet..back in the days you know...Och tro mig ALLA kommer få veta ALLT snart..



Förresten, är hon kanske lite rädd för det med tanke på att ni inte har fria kommentarer längre??+hahaha Det borde hon vara!!!

2009-12-13 @ 01:41:18
Postat av: Ulrika

till jj lr vad du nu heter!

Du lämnar min syster ifred.

hon är världens finnades människor.

de finns så många som hon har hjälpt och hon ska inte ta nån skit från en sån person som dig.

du verkar inte ha nåt annat liv än att trycka ner henne. men du lyckas inte.

så back off och det är nu på detsamma.

och gaby och camilla jag älskar eran blogg och jag älskar er så mkt.

puss på er

2009-12-13 @ 09:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0