Made of love...



Den här pajen e helt underbar!!
Det är en chokladkola paj med nötter....
MMMM...
Den ska bakas på julafton, det e bestämt!
Jag kommer ju ha jul hemma med min pappa, farbror, syster Ulrika, faster och mina 2 dearest cousins Gabby o Madde och sist men inte minst my family!

Igår pratade jag med min stora syster Annelie, hon tar det så lungt med pappa, men hon har ju varit med förr, och jag beundrar hennes styrka...
Allt hon varit med om och fortfarande så stark!!
Love you dear sister!!
När vi  va ovänner ett tag, jag saknade dig faktiskt så mycket då,
när det brann ville jag bara åka hem till dig och krama dig, men jag var rädd för din reaktion... men jag låg o tänkte på dig hela tiden.
Sen kom du fram till mig när du skulle hämta barnen, tror dom skulle sova hos dig, George o Alison??
Det kändes såå bra när du kom fram o gav mig en stor o varm kram!

Min andra syster carina är en helt underbar människa det oxå, synd att jag inte har så bra kontakt med henne, men hon har gått igenom så mycket, hoppas Gud gör henne stark!
Hon är det redan, men en extra tanke på henne, jag tänker ofta på henne o hur hon mår, men jag vet att hon inte alltid orkar pratar o det förstår jag!
Men hon ska veta att jag finns här för henne, o mitt bäst minne av henne är när hon va hemma hos oss när jag va liten, o stod där framför spegeln med sitt stora tupperade hår , tights, stor tröja o brett brett resor bälte!! Detta va på 80 talet som ni kankse förstår :)
Så springer folk runt nu, fats med lite mer dämpat hår ;)
Lover you alote!!

Ha d! / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0