Mission impossible

Att lägga mina barn är världens projekt.
Den ena ska på toa, den andra e töstig. Sen får man ont o andas o skriker ajaj...Tills pappa säger kom ner o sov så bär vi upp dig sen.. hmmm
Ja dom e ju söta dom små liven men att det ska vara så förbannat svårt att få dom i säng i tid varje söndag.
Dom  sköter sig exemplariskt på vardagarna, men när helgen har gått så e d kört. Då e dom uppspelta till max.
Sen beteer sig dom största barnen som katt o råtta, herregud va dom bråkar,retas. O det e slag o det ena ordet efter det andra!
Jag va inte så mot mina syskon, men iochförsig så va jag ju lite äldre oxå, men däremot kunde mina små syskon reta gallfeber på MIG!! Men det är väl en småsyskons uppgift att göra.
Och va dom bråkade m varann, och skyllde ifrån sig på varann... hahaha det va roliga tider det.

Nu har Gabbi satt sig bakom ratten för att övningköra lite o jag ska glo på tv!

Imorgon blir en fullspäckad dag, ska till farbror blå, sen ska jag med pappa på röntgen, dom ska kolla hur pass cancern har spridit sig o hur stor den e, sen ska jag jobba oxå :)
Ingen rast o ingen ro!!

Puss på er! / Camilla


Kommentarer
Postat av: me

hörru appelgabrielle sätt på din mobil så fort som möjligt tack, något fint väntar där!

2009-12-13 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0