mmm whatcha say ;)



Okej bilden är inte den bästa, men visst e dom FINA!!

Love them love them love them!!
Nu håller jag på om lagar middag, fasolie m ris o kutle, kutle hade jag kvar sedan min svärmor gjorde dom till min sons födelsedag så dom tinar jag bara upp o värmer =)
Ibland blir det lätt...
Min äldsta son ska sova hos en kompis idag :( Men han ska ju oxå ha kul, vill inte vara den där elaka mamman som hela tiden säger nej...
En kompis till mig är sån, alltså hon säger aldrig nej , så jag framställs dom the evil one ;) hahha

Talk to ya later  / Camilla

Kommentarer
Postat av: ll

du har aldrig haft nån stil och de här fula skorna bevisar det hahaha och gumman du ser jäävligt sliten ut...

2009-12-12 @ 15:00:14
Postat av: Camilla

sorry kommer aldrig att köpa så dyra skor, onödigt... Men att du tog åt dig ang avundsjuk säger allt... kram kram :)

2009-12-12 @ 16:47:39
Postat av: robban

Tycker skorna ser jätte fina ut. På vilket sett ser hon sliten ut?

2009-12-12 @ 23:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0