My rest i over!!

OMG!!! hörde nyss att mamma sa i telefonen att det är julafton nästa vecka! kan det verkligen stämma?! tiden går FÖR fort måste ut och hitta julklapp till min syster. Jag vet redan vad hon ska få och hon tror säkert att hon vet det också haha. men jag måste liksom hitta den perfekta. Jag har precis kollat klart på fyra stycken undebara avsnitt av eastenders, den serien är ju bara bäst alltså. Någon annan som ser på den? annars måste ni börja med det! Både jag och min mamma är värsta eastenders nördarna, på söndagar går veckans repriser 2 timmar utan reklam, kan det bli bättre? hellno!   Min bästaste kusin Camilla ringde nyss, de ska komma och hämta upp mig så jag får köra lite i denna vita snö. Snön är jätte fin när den är vit men jag tycker att det är dessa äckliga bilar som förstör den med sina avgaser och skit, snö ska vara vit inte snudd på svart!! Så nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ut och förstöra snön lite grann, haha! peaceout/ g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0