Nasnositi..the bad girl...

Min darling Nisha har inte varit speciellt snäll idag, hon slog sin store bror george med hårborsten på haken, sen smällde hon mobilen rakt på Alisons öga. Hon försökte låtsas bita gabriel, sparkade på våran hund ( inte hårt)...
Nej hon e lite varvad idag alltså.
Gabby har sagt upp bekantskapen med henne...For now Hahahaha  jag vet hur det kommer se ut senare.
Då e hon hennes beboo igen, i know ;)
Sen har hon förstört våran filmkväll, hon sitter o spolar tillbaka filmen m fjärrisen... That little brat :)
Nej nu ska Gábby ut o övningsköra lite i mörkret, mörkerkörning ;)
Och jag då? JO jag ska banne mig sova, e trött!
Nu springer Nisha runt o kramar alla och säger förlåt...hon e ju för söt!!

God natt allesammans!!   Sleep tight!  / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0