nya skor

Shoo!!

Nu är jag hemma igen fan vad mycket folk det har vart här hemma idag som har rullat in och ut här, först på förmiddagen kom min farbror och hälsade på käka pepparkakor som en galning och drack kaffe haha. När han skulle åka kom Camilla hennes man och de två äldsta barnen Camilla förhörde mig på tre kapitel i boken och det klarade jag riktigt bra tycker jag, im good!!! När de skulle åka hem kom kusinen som somnade igår haha vi satt här snacka lite och hade det trevligt. Nu på kvällen har jag och melina vart i skärholmen och jag kom hem med ett par skor :D me love skor alltså får aldrig noooog!!!



mina nya klackar (:

Och nyårsplanerna flyter på som fan alltså känns så jäkla skönt nu har vi tre planer så det är liksom bara välja och vraka utav bara helvete. Känns super!! nu ska jag se om det är något på tv samt gå in mina skor och vänta på mitt samtal. PUSS!!/ gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0