old story

Ett inlägg jag hitta från min första blogg, fick mig att tänka lite. Det som pågick under den tiden fick mig att bli till den sten jag är idag, läskigt men sant! / gabrielle.

kan fan inte sova fattar inte vad det är med mig längre.. kankse inte är van vid huset vad vet jag.
 FAAAAAAAAN jag kanske nyss gjorde en jävligt dum grej..

Jag har typ som byggt upp en mur, en mur som ingen kan riva den är runt mig och det är jävligt svårt att ta sig in. Det är bara människor jag litar på som är innanför den, för dig kanske det låter konstigt men för mig är det vardag. men nu kan jag ha gjort en grej som fick muren att rasa lite grann saker och ting som jag har lagt bakom mig, men bara för att jag just nu har så jävla tråkigt var jag tvungen att utmana ödet för att se vart det tog mig. man lär sig av misstag finns det ju dom som säger, och jag hoppas verkligen att jag gjorde det.

det finns människor i världen som är så äckligt falska de tror att de kan leka sina lekar och de personer som de annser som "svagare" spelar dom ut så jävla mycket. Det är oftast dessa människor som är svagare än du. Det är så man ska inte lita på någon, den som hjälper den ska du hjälpa men den som utnyttjar ska du kasta åt helvete. det är inte alltid lätt men det hjälper mycket.

på de senaste åren har jag lärt mig mycket, och om jag ska vara ärlig så hade jag aldrig lärt mig det jag vet idag om jag själv aldrig hade gått igenom det, det är synd men sant.

jag är så jävla irriterad på folk som tror sig vara bättre än alla andra. dra åt helvete för fan, sitt inte och kritesera andras liv när ditt eget inte är bättre. glöm inte det blir vad man gör det till.

En gång i tiden var jag väldigt osäker på mig själv var rädd för att träffa nytt folk, jag litade på alla trodde inte att det fanns onda människor. på den tiden var jag jävligt dum jag var så dum att jag blir irriterad när jag tänker att det engång i tiden var jag. Nu är jag självsäker jag bryr mig inte om någonting du kan sitta och snacka så jävla mysket skit du vill jag bryr mig inte. fan jag har annat att bry mig om, tex de människor som är vettiga i mina ögon. Jag har min familj/vänner/släktingar jag behöver inte ha några fler jag vet vilka jag kan lita på och jag vet vilka som är falska mot mig, du som är falsk tro inte att du spelar smart vad vet du jag kan vara 100 gånger värre än du? men du är så jävla dum så du vet inte ens om det!

min kusin sa en gång en jäävligt smart grej men då var jag så liten så jag fatta inte ens vad han menade " jag har hälldre några vänner som jag kan lita på, än att ha många och inte kunna lita på ngn alls" och det är sant, säg mig hur ska du klara dig när du inte har ngn att lita på?


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tack så jättemycket :)

<3

2009-12-26 @ 03:19:37
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha då var jag inte ensam om den saken :D

2009-12-26 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0