On my way..

Nu är det dax att strax åka iväg på barnakalas , ska bli riktigt trevligt att träffa svägerskorna :)
jag vaknade med huvudvärk , så utgång för min del blir nog inte av :(
Jag som hade sett fram emot det i ca 2 månader då vi spikade denna dag, dels för att fira Melina och Gabbi som visserligen varit ute redan o varit 18 år sedan i juli, men JAG har inte varit ute med min kusin :(
Nej det får bli när jag är frisk igen!!
Nu ska jag iväg o slipa barnens skridskor någonstans för dom ska åka skridskor med sina kusiner i Stockholm idag!

Provade min nya locktång...ska se hur det håller över dagen utan hårspray, fick den på köpet när man köpte 2 st loreal produkter!! Me like free stuff :)

Ha en super bra dag allihopa!!  /Camilla

Kommentarer
Postat av: Mandy - En Masjävel

ja jag uppskattar dalarna mkt mer nu när jag inte bor där.. man trättna på det jag flydde till huvudstaden ett år efter studenten.. men nu vill jag till dakarna igen :p haha



läget då?

2009-12-19 @ 12:13:23
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0