Presentation...

Jag har fan märkt en sak, haha vi har inte presenterat oss Gabbi?? E det ditt verk ;)
Skoja bara stackarn e på kryssning o här hoppar jag på henne.
Ni som inte känner mig redan kankse vill veta vem e Camilla o Vem e gabbi??
Gabbi får presentera sig själv men jag Camilla är en 28 årig gift 4 barnsmamma, japp det stå rätt 4 barn!
folk tror aldrig det men så e det, o ja med samma pappa. Vi har hängt ihop sedan tonåren typ... Jag va 16 år när jag träffade mannen i mitt liv :)
Vi bor i Södertälje i den lilla piss orten hovsjö, fråga inte hur vi hamnade här men det gjorde vi.
Här har vi bott i snart 6 år..SHIT!! Haha va lång tid....
Vi har en liten söt uppkäftig hund som heter Rex , han är en rysk toy, såå söt och är snart 2 år.
Vi har 2 söner o två döttrar och dom har ploppat ut varannan gång. Min äldsta är en son han heter George o e snart 11 år, sen har vi Alison hon är snart 9 år , dom hade kunnat vara tvillingar om Alison hade varit två år äldre, dom är nämnligen födda samma dag o samma månad!! Coolt va?!
Sen har vi Gabriel som är 5 år och sist men inte minst Nisha som år 2 år.
Min man är syrian därav namnen på mina barn, det roliga är att jag har bestämt alla namn inte han..haha :)

Jag pluggar just nu till undersköterska och driver eget.
Så nu vet ni det.
Har jag glömt ngt??
Tror inte det annars e d bara o fråga!


Lots of hugz from me! /  Camilla

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

åh va kul! har du nån bild?? nää hon är ingen toyterrier.. hon är en dvärgpinscher, en ytterst liten sådan! :P

2009-12-17 @ 14:14:08
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Latinbeauty

heheh gumman kul att veta...:P fast det mesta visste jag ju redaaaan...hehehe vi MÅSTE TRÄFFAS har mycket att prata om...love you gummsan...har du laddat ner msn nu eller??kramis

2009-12-18 @ 09:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0