Se upp i backen!

Nu är jag och alison inne igen, kul i snön hade vi helt ensamma i backen! Vi skulle göra en snölyckta men det gick inte så bra, först fick hon visa mig hur  man skulle göra för det hade jag helt glömt bort haha,hur svårt kan det vara egentligen? det var egentligen meningen att vi skulle göra en snögubbe med båda planerna sprack.. HAha på måndag kväll ska jag till min farbror för han har lovat att åka pullka med mig, haha vem trodde att det skulle gå att lura på honom något sådant. men han har lovat då är det väl bäst att dra dit då. Så länge det inte blir middag med melina och hennes mormor såklart! Vintern är ju lång så pullka hinner man ju med fler gånger om!



Jag och alison helt glada i backen.



Ja, alison hade ju kul medans jag fick dra henne som en idiot haha



Fint med snön!



Vacker man är när man kommer in sen, ellerhur?

Álison har sprungit runt här och fottat lite som hon ville att jag skulle ladda upp:







Nu ska jag gå och umgås med mamma och alis, jag antar att vi ska ha det mysigt som alis kallar det. Dock vet jag inte vad vi ska se på? Lillbruden lär väl hitta på något som alltid antar jag haha. Hörs sen puss/ g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0