Shit...

Snart är det år 2010... Helvete vad det har gått fort!!
Jag har bestämt mig för att stänga årets bok, och öppna upp en helt ny bok, lämna allt gammalt bakom mig, glömma alla bekymmer och helt enkelt göra sånt som man inte e van vid att jag gör.
Jag kommer att bli en självständigare person som kommer att säga ifrån när det gäller, det funkar inte from 2010 att komma springandes till mig längre :)
jag kommer ihåg dom som har ställt upp för mig det är ER jag kommer att finnas här för , inte till såndana personer som bara kommer så fort dom vill ha ngt.

Lite bilder kommer här från julafton , som nog va den bästa julen vi haft på länge! Eller håller ni med ;)

Tomten hade minsann lagt ngt i julstrumpan på morgonen :)

Jag o min älskling Gabriel i kyrkan, dit går vi varje högtid.
Till den Syriansk ortodoxa kyrkan.

Fixar julmaten :)

Jag o med lilla sessan Nisha och lille syrran :)

Me and my husband.. I love you!

Glad tjej äter pepparkaka ;)

Jag o Nisha igen, hon fick denna pjyamas i julklapp så den åkte genast på !!
Jag o min älskade pappa!

Väldigt glad blev Alsion när hon fick Britney Spears parfym i julklapp...

Snälla barn hade vi för tomten kom :)

George fick oxå en lukta gott julklapp :)

Nu ska jag ner o glo på tv, måsta natta barnen strax! / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0