shoo

Godmorgon!!

vaknade precis idag blir det plugg plugg plugg, så tråkigt på lovet! men egentligen vill jag inte ens ha lov tycker skolan kan börja nu, visst det kanske låter sjukt men detta lov suuuuuger! Men nyårsafton kommer bli great haha. Drömmde världens konstigaste dröm inatt, så jag kasta mig över drömboken, tänk att en sån konstig och lång dröm betydde att jag tänker för mycket på mitt utseende? haha det var ju inte så farligt. Ni har inte glömt att om ni vill tyder vi era drömmar här i bloggen också va?, Camilla är bäst på sånt! Nu ska jag klä på mig sen blir det frukost. Förlåt att jag inte skriver så mycket nuförtiden och inte heller om så intressanta saker men jag har FÖR mycket att plugga men jag kommer tillbaka i promise ;) haha, Ha en trevlig dag! / gabrielle



peeeeeace&loooooove!

Kommentarer
Postat av: b.esa

ja faktist :D

tack desamma :*

2009-12-27 @ 15:01:58
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0