Shoosan

Godmorgon på er!!
haha jag somnade, sov i två timmar förfan inte planerat alls låg och kolla på tv bara sen bambom var det kört! Ikväll blir det ingenting för min del, var ju på kryssning i veckan så det får fan räcka alltså, plus att vi skulle ju ut imorgon men det verkar som att det inte blir så nu pga att camilla är sjuk och det är ju inte kul om inte hon också är mer för att vi har planerat detta länge nu! så det får vi ta någon annan gång. Så nu ikväll ska jag försöka sätta på någon film med mamma om vi kan enas om någon haha lär vara jag som bestämmer ändå..

jag har lagt in lite låtar chris brown back to the crib ÄGER!!!!! lyssnar på den hela tiden typ besatt i promise you alltså.      Jag hatar att smsa med stenar ushfyochblä så irriterad jag blir stick!



Mamma har fått dip noja,(tror dock inte att hon ska använda alla till samma tillfällesjälv dippar jag alltid popcorn i tortilla dip något som jag och melina har uppfunnit haha. Vad gör ni ikväll? eller de flesta är väl redan ute!

Kommentarer
Postat av: melina

eh.. you gonna dip without me nigga?

2009-12-19 @ 00:09:23
Postat av: gabrielle

ser så ut brush haha gott vare

2009-12-19 @ 01:54:56
URL: http://myblacksista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0