Sing it..

Va på Rusta med min dotter, som för övrigt är en bra affär med billiga prislappar i love it! Däremot e den förbaskat tråkig affär att gå runt i!
Min dotter hittade Sing it för playstation 3, för 299 kr!! med 2 st mikrofoner o 1 st spel!  det är BILLIGT!! Fan dom tar ju typ 600-700 kr på ONOFF och dom resterande medie affärerna.. Vilket RÅN egentligen!
Så nu e hon iallafall super duper lycklig!! och nu kan vi sju nga kareoke här hemma!! Tänk er på sommaren när man druckit lite goda drinkar ( vilket jag aldrig gör, får väl börja nu hahaha) och så samlar man ihop lite goda vänner o sjuner järnet så hela jävla gården hör oss !! Det vore ngt det :)

Här sjungs det för fulla munnar!! Dom e såå söta eller hur?
Kolla in min minsting på bordet hahaha...

Nu har jag färgat håret på store syrran o som hon sa så e jag den bästa på att färga hår :)

Peace out! / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0