Snälla GUD!

Mittt liv känns väldigt konstigt just nu, min pappa har fått prostata cancer, svaret fick vi idag.
min pappa av alla har drabbats,han är den mest underbaraste och kärleksfullaste människa som finns...
Jag har visserligen alltid varit pappas flicka :)
Ingen förtjänar något så hemskt som cancer, eller jo kan komma på en del men inte vanliga godhjärtade människor iallafall...
Nu väntas många år av behandling och många tusen tårar av mig.
Han började med bromsmedicin redan idag.
När han kom till läkaren idag så va hans mage så uppsvullen och det var resultatet av en full urinblåsa, dom tömde pappa på 3 LITER!! urin, att det får plats sååå mycket visste inte jag.
Nu går mina tankar  till min älskade pappa och mina böner till vår fader allsmäktig.
Tack för att det är år 2009  och det finns bra mediciner mot prostatacancer, vilket det inte fanns förut.
Min farfar hade prostatacancer han också och dog tidigt pga det, jag har aldrig träffat honom, han dog långt innan jag va född.... Och d e ju ärftligt så....

Så cancer kan vem som helst få... Du vet aldrig vad framtiden håller för dig, så ta hand om dom du håller kär o bryr dig om, man vet aldrig vad som inträffar imorgon!!

/ Camilla


Kommentarer
Postat av: Maria

=( Jag beklagar verkligen. Ja tack för att det är 2009. Hoppas verkligen att din pappa blir frisk.

Styrkekram

2009-12-07 @ 19:45:29
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com
Postat av: Johanna

Va synd, hoppas verkligen att din pappa blir bättre!Tacka Gud för cancerforskningen!INGEN förtjänar något så hemskt som cancer.

2009-12-07 @ 22:58:05
Postat av: Johanna

Så tråkigt att sådant ska behöva hända :( Jag hoppas att din pappa blir frisk!



Men jag håller inte med dig om att vissa förtjänar det...INGEN förtjänar något så hemskt som cancer!

Alla människor har någon som inte tycker om dem men det säger inte att de inte är godhjärtade...Och alla människor har någon som älskar dem och vill ha dem friska! Så som du älskar din pappa och dina barn älskar dig...



Jag hoppas nu att du låter den här kommentaren vara kvar den här gången och att du och din familj håller ut i den svåra tiden som ni har framför er!

2009-12-08 @ 02:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0