SNÖ!!!

I love it!! det är så vitt o fint ute :)
Vaknade av att mina barn lät som om att dom tagit något på morgonen , dom öppnade dörren för att gå till skolan , det ända jag hörde va : IIIOOOOAAAA TITTA TITTA!!
Kul väckarklocka va??!
Dom va överlyckliga, dom har ju längtat så min små älsklingar efter snön.
Nu kommer det iallafall vara ljusare på kvällarna :)
min son Gabriel började genast tjata om pulkan haha den måste jag nu plocka fram från garaget.

Nu ska jag iväg o hämta min kursbok från Huddinge, bätre det än Stockholm som förra gången, men då hämtade min svägerska den åt mig!
Det är inte lätt att få tag på dom böckerna, pluggar alla till undersköterska nu för tiden??!!

Kram / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0