Sorry...

Alltså förlåt jag har inte hunnnit skriva  ngt idag har haft såå mkt att göra!
Som om att någon bryr sig hahaha, jag e ju inte värsta storbloggaren direkt :P
Kom hem efter jobbet och mötes av vackra svarta streck på vårt nylagda golv i köket, roligt värre...
Nån som vet hur man får bort sånt, hon andvände sig utav en spritpenna...
Ingen av min barn har klottrat, och vad jag vet så brukar ju väggarna blir ett gigantiskt ritpapper åt barn :)
Men min dotter måste ju skilja sig från mängden o andvända golvet istället :(
Vet inte vad som e värst golv eller vägg??
Vet bara att telge hovsjö ( min hyresvärd) kommer att vilja ha betalt för det som hon gjort... ooppss...
Så jag MÅSTE få bort skiten ASAP!! Flyttar ju i mars :)
Hahaha idag kom målaren hit o sa att dom skulle måla om köket o lägga nya tapeter i sovrummet. HALLÅ jag bad om det för ca 2 ÅR SEDAN!!! Jävla idioter alltså, nu har VD på Telge Hovsjö sagt att jag får det.
Shit jag  målade ju om köket när jag flyttade in för att dom vägrade lägga ner pengar på sånt som snart ska stor renovera iallafall...
Hela huset va i orginal från  70-talet, det säger väl allt??
Min toalett på undrevåningen va så porrigt att det bara fattades en påle i mitten :)
Det va illröda tapeter m blommor o ROSA heltäckningsmatta!!
Hahahah....Så jag målade om hela lägenheten själv!! För att dom ej ville...
Dom ska ju renovera alla hus här nere snart, så varför komma o böka m mig nu innan jul. Då kan ju lika gärna dom nya hyresgästerna få bestämma...

Nej om jag hade varit hyresvärd ( hahaha som jag aldrig kommer att bli) så hade det varit andra bullar....

Min hund har haft hjärnspöken eller ngt i 2 dagar nu, han skäller som en idiot på nätterna, fan får inte tyst på honom, därav lider man av sömnbrist nu.
Blev så arg på honom att jagtupp hans säng till övervåningen, haha ni skulle ha sett honom han undrade va fan jag höll på m. Men han la sig så snällt i den o höll käft resten av natten!!!
Tror nog att nån va utanför därför skällde han,.det brukar gå konstiga människor här nere.
Men vi upptäckte dock imorse att ena framdäcket va utpyst från luft?? !!

Nej nu ska jag umgås lite m min man!!

Goodnight everybody!!  / Camilla


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

sv: hihi okejj :)den va bra :D

2009-12-15 @ 00:19:34
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0