story från igår

Hejhej! amen vad tråkigt här är det igen som har skrivit inte haha. vi har vart för upptagna.
Igår så var min bror här ett tag vi snacka och sådär han måste gå och lämna prover på sjukhuset för någon på hans avdelning som låg där nu senast han var där hade sjukhussjukan så nu ska han gå och lämna prover fall om han skulle ha det. i hope not men vi får väl se. Jag var ju hemma hos  min farbror igår och träffade han det var kul och se han efter så länge, men har inte vågat gå ut ännu komma från 30 grader till det här pisset om jag vore han hade jag stannat kvar tills våren slipper han det här stackarn frös ju ihjäl. Jag hjälpte min kusin i tvättstugan också tills jag drog och lämna henne med tvätten själv haha. Jag och melina var på bio igår och såg trubbel i paradiset SE INTE DEN!! inte på bio iaf betala inte för att se den de är det inte värt även att den var rolig men ändå en sån meningslös film.

Imorgon har sofia betsämmt att vi ska göra en julmiddag! inte bara det andra folk ska äta den inte bara hon och ja, lyckat? det får vi se. Har fixat dricka iaf. vem vet kanske inte ska vara nykter när man äter maten.. önska ooss lycka till!

Nu ska jag göra annat vi hörs senare! pussgabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0