svar till jj

Postat av: jj

hahaha gift borgligt ja...bjuden till vad?rådhuset eller???hahahah nää du Camilla har väl inte råd att slå till med en bröllopsfest...och hon har sagt många saker i "förtroende" tiill mig..bla om din mamma...hm...undrar vem som inte känner henne...

Känner inte hennes killes föräldrar bra men har träffat dem många gånger, bla på barnens kalas...men vet väldigt bra vilken relation de har haft under de åren Camilla levt med sin kille...Däremot vet jag vad syrianerna tycker om ogifta kvinnor, ooppsss...barn menar jag som skaffar barn...glömde nästan bort att hon bara var 16 när hon blev gravid med George.Och att hon sen skaffade resten av barnen som ogift.

MEN jag har kännt henne i mååånga år och vet MYCKET om din kära Camilla som du inte vet..back in the days you know...Och tro mig ALLA kommer få veta ALLT snart..

Förresten, är hon kanske lite rädd för det med tanke på att ni inte har fria kommentarer längre??+hahaha Det borde hon vara!!!


Svar! / gabbi

Ja varför inte?? det var ju i hallunda kyrkan, så vad du har fått rådhuset ifrån vet jag inte, fin middag var det efteråt också så den gick du ju miste om med tanke på att hon bara ville ha nära och kära där. Jag vet vad camilla har sagt om min mamma, och det vet min mamma också! Du vet skit snackar man till andra människor för att se om dom snackar vidare, det är liksom ett tillits test, sorry men du fick inte godkänt!!

Amen lilla vännen då vet du ju ingenting, en syrianfamilj som har left i sverige så pass länge kan faktiskt anpassa sig till det svenska sättet. Och de tycker att de är helt okej att hon blev gravid när hon var 16 år, och det tycker alla andra som bryr sig om henne. Så varför du skaffar huvudvärk genom att sitta och tänka på camillas graviditet och giftemål är helt oförståligt!

DU jag tror att jag känner henne bättre än dig, blodsband youknow??? Trots att jag inte kände henne back in the days hänger jag med henne nu vilket du inte har fått lyckan och göra, och jag vet precis allt om hennes tidigare dagar så kom med något annat vännen. Du värkar som du är avundsjuk på hennes förhållande och fina familj, eftersom det verkar som att du har så många MISSLYCKANDEN bakom dig! ha en bra dag puss på nosen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0