Taio Cruz Break Your Heart

OMG döda mig!!!! har inte sovit något alls inatt för att jag har vart så in i helvetes jävla rädd. Sen när jag väl somnade så var jag tvungen att gå upp klockan nio för att följa med mamma till systemet. Medans hon var där inne var jag och kolla på skor men jag hittade inga. Jag måste ha nya skor till nyår min 1000 par andra duger tyvärr inte haha. Idag kommer Camilla över för att förhöra mig DUNDUNDUNDUN!!! jag hatar att bli förhörd fan. Men jag hoppas att jag får gondkänt av sockertoppen! Nu ska jag skutta in i duschen sen är det jag som sätter mig och pluggar. Frukost lär det bli någongång också, tycker det är så jävla äckligt att äta frukost precis när man har vaknat är ju färdig på att spy alltså!! peaceout/Gabrielle


Kommentarer
Postat av: Ciiz

älskar hans röst

2009-12-28 @ 17:03:09
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0