tillbaka

Hej älskling!

Kom precis hem, jag och camille var och köpte baguetter till kvällens middag som jag då önskade! Haha, var ute och körde lite och det gick jäkligt bra måste jag säga, abbe var med och var inte nervös för fem öre. så det känns skönt.

Pratade lite med min broder tidigare idag, han lät mycket piggare. Första gången jag ringde han på länge har inte vågat tidigare för man vet ju inte vilket stadie han är i, men han var jätte glad att han hade fått pengar av pappa till gymkort. Så nu ska han bli smal och snygg som han själv sa! haha good for you! själv borde man gå till friskis&svettis men har inte riktigt tid med det nu körkortet kommer först sen kan jag ängna mig åt det. Hörs sen pusshej! / g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0