Tjena mitt bena!!

Godmorgon på er!! det är gabrielle på tråden! mittt första inlägg i denna blogg.

Vaknade för ett tag sedan har hunnit vara ute på en lång promenad med hunden och kollat lite på the hills, hela den serien är ju för fan uppgjord men ändå kan man inte sluta titta man vill se what happens next liksom, men så är det nästan med allt tycker jag, hur många serier är det inte man ser på som man egentligen inte tycker så mycket om men man bara MÅSTE se vad som händer? hur mång av dessa jävla iq befriande storbloggare är det inte man klickar in på ibland? egentligen tycker man inte alls om dem, inte för att man är avensjuk eller så utan bara för att de skriver om saker och framstår som otorligt elaka, men ändå klickar man sig in någon gång i veckan för att se vad de skriver om, och man blir lika jävla upprörd varje gång.. det är väl helt enkelt det dom vill uppnå. synd bara att man går på det! haha

Den 16 december är det fiftyfifty en kryssning för ungdommar!! snakca om att jag ska dit, var ute igår och införskaffade mig en outfit vet dock int eom jag är nöjd men för engångskull sparade gabrielle ALLA kvitton, det är inte direkt min starka sida, vet inte hur många gånger jag har kastat kvittot och behövt byta leller lämna tillbaka.. Men nu har jag alla kvitton good for me!!

Så vad händer idag då?! Pappa har kommitt hem så just nu står världens största kasstrull på spisen full av gryta, kände lukten direkt när jag vaknade och då vet alla vad som sker.. Farbröderna är på ingång haha, så det blir väl  middag med släkten och plugg som sker för mig idag, jag och melina funderade att gå på bio ikväll men vi har kommit fram till att vi måste hålla hårt i pengarna tills kryssningen och alla utgångar därefter. goodluck! Nej nu blir det plugg som gäller!

Hoppas bullarna blir goda camilla!! Spara en till mig! så man åtminstonde får en hembakad lussekatt iår ;) peeaceout!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ursäkta,vad var det där för påhopp?

2009-12-07 @ 14:01:53
Postat av: gabrielle.

haha du kan ju inte påstå att du är någon storbakare mamma....

2009-12-07 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0