Tummen upp!

Godmorgon älskling! Denna natt var ju intressant haha. Vaknade till på natten och tittade på alison och hon bara ligger och glor på mig, som jag skratta jag började ju för fan gråta för att jag skrattade så mycket haha. Har legat och lyssnat på george hela natten som har tuggat tuggummi han somnade med det i munnen han.. Fattade ju aldrig att det var det han tugga på annars hade jag ju självklart tagit ut det. Camille var jätte snäll imorse och skjutsa mig till stationen, eller det var jag som körde. Vi åkte och lämna Nana och gabriel på dagis först. Alla barnen var utklädda så söta!! Det sprang runt en liten tomte mor där ville bara äta upp henne HAHA. Ska gå och se på dem efter skolan sen på dagis, har lovat gabriel en godispåse om han är duktig. Just nu sitter jag med sofia i skolan och ska plugga.. Det går ju toppen! Haha peaceout/ g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0