vad hände/ g


engång i tiden var vi vänner, vafan hände? du vände ryggen till och helt plötsligt slår du mig i huvudet,när jag frågar vill du döda mig då skriker du döda och sparkar mig? trodde vi var tajtare än såhär men uppenbarligen inte.. Aja du kan ju gå ut och leta efter en annan kompis som står ut med detta men jag tänker då inte göra det. Nu klättar du på mig också, undra om din nya vän kommer att stå ut med det.. HAHAHAHAHA i love you my bebooe.

gdhkhkill,drfgfrdcvvvvvvvvvd ddd.,........aggjgnhjnhhhhhh

nisha hade lite och säga till om också, och nu kommer hon med sin jävla hellokitty som också ska trycka på datorn tydligen, never gonna happen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0