Välkommen till Hovsjö!!

Jag sov skit dåligt inatt...Hunden började skälla kl 01.00 inatt, jag brydde mig inte så mkt bad honom vara tyst...om vanligt :(
Sen började han skälla som en idiot igen o började yla tom runt kl 01.30, då gick  min man ner för att kolla efter.
När han öppnade persiennerna så såg att den BRANN på parkeringeng!!  Jag tänkte direkt på min svågers fin fina bil i garaget så den ej skulle komma till skada, hans 2 arbetsbilar står på parkeringen oxå, vi gick ut för att kolla efter vilka bilar det var. som tur va var det inte hans bilar men tre adra. Fattar inte varför folk ska hålla på med sånt skit, bränna bilar och ha sig, dom förstör för sååå många. IDIOTER!! Jag kunde naturligtvis inte sova på hela natten fick flashbacks från när vårt hus brann...
Somnade runt kl 7 och sov till kl 10, så jag kommer vara lagom pigg på jobbet ikväll :(
Det här e ett typiskt tecken för Hovsjö, det brinner fan hela tiden i garage och på parkeringar, man blir knappt förvånad längre..då har det väl gått för långt??


Snabb va jag att ta foton oxå...
Här jobbar brandmännen för fullt...Jag beundrar deras arbete!

Ha en fortsatt bra dag nu allihop!!

/ Camilla


Kommentarer
Postat av: kvarstabitchen

...och här ligger man och sover och märker ingenting,men så är det väl när man bor nere i skogen bland alla högljuda I....r som spikar och hammrar,vete fan vad dom bygger men det måste vara ett jätte projekt i alla fall.

Såg ut att vara nära våran parkering,tur att vi hade den i garaget i natt då för en gångs skull.

Skönt att du slipper på hoppen mera,sådant är bara löjligt och visar vem man är som person,speciellt om man inte vågar stå för det man säger eller avslöja vem man är,utan tror att man kan skriva vad som helst när ens IP-nummer avslöjar dig.

Nu kommer snart din svärson på besök,han har haft lite feber stackarn för han har fått vaccination.Han är förresten med i SP idag.

Ha det bra,jag jobbar natt i morgon,tjoho vad kul det känns.

Förresten shit vad jag mår illa av sluta röka pillren,tog jag inte p-spruta skulle jag misstänka att jag var gravid.

2009-12-16 @ 15:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0