Vi ser det snöar , vi ser det snöar det var väl roligt??


HELVETE vad det har snöat inatt då!!
Öppnade dörren för att gå till tvättstugan, och jag ville vända igen kan jag ju tala om!!
Men jag tog min söta "lilla" rumpa och gick med bestämda steg till tvättstugan eftersläpandes med mina 2 barn som hjälpte mig, gullungar!! Dom behövde inte men dom tyckte såå synd om mig.
Det är minst 20 cm där ute m snö, och plogbilen var där nu på morgonen tror mig det har ALDRIGT hänt att dom e här såå tidigt o plogar, men nu är vår bil inplogad :(
Ska bli kul o försöka få  loss den...
Nej nu ska jag iväg med ungarna till dagis sen väntas det en hel dag i tvättstugan ;)

Snöiga kramar från mig!!  /Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0