What happends next??

Okej jag mår soo not good...försöker hålla hoppet uppe Gabby ...promise you that! Jag vet att ni finns där, och du stör aldrig raring!
Maria tack för  ditt STÖD! Det värmde det du skrev!
Jag hoppas att det kommer bli bra det här, jag slutar aldrig att hoppas på det bästa, bara inte cancern har spridit sig, det är väl det man är mest orolig för. 
Idag har varit en sorgsen dag , men vi försökte pigga upp barnen o drog till MC o köpte glass nu på kvällen.... Lite uppiggande var det väl för dom , med tanke på att jag e hård med sängläggningen kl 20.00.
Men idag är inte som en vanlig dag.
Dom ringde från sjukhuset o sa att pappa blir kvar över natten, han får komma hem imorgon. Dom behövde ta nya prover på njuren , då dagens njur prover var lite höga.
Men det var ju pga urin samlingen, sa dom.
Nu är det bara o vänta o se vad som händer härnäst..

Nu ska jag kolla på " flickan som lekte med elden " med min älskade man!

Godnatt på er!  / Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0