Inge aska än så länge, vad ögat kan se :)

Den där vulkanen fortsätter att sprida skräck, tänk om det inte blir någon sommar!!
Tur för mig för beach 2010 kan ju slänga sig i väggen!
Jag satsar istället på beach 2011, låter bättre :)
Nejdå , jag har direkta kropps komplex men ni kan ju tänka er själva, jag har fött 4 barn , har inge övervikt på mig men väger xx kg, och all grviditets kilo is loong gone, men man är aldrig nökd??

Finns det någon där ute som ärligt kan säga att man är helt och hållet nöjd med sig själv och självförtroendet är på tip top??
Inge komplex för något?
Om inte tala dela med dig:
 Vad du har för komplex??

Svaren kommer jag puplicera slutet av denne vecka....



Kram!!

/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0