-

Jaaaaaa! jag och Camilla lever belive me we do!!! Det rullar på som vanligt liksom, men bloggen däremot? den dog haha. nej men vi båda har vart skit dåliga bajs på oss men Camilla var duktig och slängde in ett inlägg om jag inte missminner mig?

Nu har jag bott hemma hos camille och camille sen i söndags, lika kul som vanligt liksom jag har kört mig själv till skolan både igår och idag sen att jag dyker upp på de tider som passar mig hör inte riktigt dit. Min lärare upplyste mig om att jag var en halvtimme försen idag? men han är snäll han bryr sig inte jag och amanda fick åka hiss med honom sen ändå. Just nu sitter jag här medans resten av klassen har svenska men efter som min broder jörgen e så snäll så fick jag vara inne på lektionen.

Igårvar jag i skolan sen åkte jag och tröffade min farbror och hans homie vi gick runt lite i stan och sen åkte vi vidare till sundbyberg och åt gryta. Efter det drog jag vidare till fridhemsplan där Camille och Camilla hämtade upp mig och sedan åkte vi hem jag och Camille åkte till en parkering och sladda lite det var grymt kul alltså sen åkte vi hem. Självklart träna vi backning också men lite kul måste man väl få ha eller? Idag vet jag inte riktigt vad som händer skulle säga hejdå till min farbror sen vidare till hovsjö. Måste sjunga lite singstar idag känner jag!


Min fredag är redan planerad eller det var den sen en långt tag tillbaka, thats how we do it! Ska dra ut med Pussie och Melina och massa annat folk Pussie har bokat bort för tio pers så vi får helt enkelt se vilka som dyker upp. Juste har fått tid för att fixa mitt hår på torsdag ska sätta i mer hår så det blir tjockare plus att jag tror att det håret är lite ljusare så det kanske blir lite slingror vore ju snyggt.



Nej nu ska jag utforska lite på internet vi hörs i hovsjö! take care Gabrielle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0