-

Nu sitter jag här hemma i väntan på att vi ska åka och hämta min morbror och sedan dra hem till mig och fika, så nu får en lista så länge (: /Gabrielle.

Ta fram telefonboken i din mobil. Bläddra fram till det namn som har följande plats...

Har du kysst nummer 1? Nej det har jag inte.
Brukar du hänga med nummer 19? Det brukade jag göra varjedag men sen tog det stop.
Gillar du nummer 26? Janeaaaja kanske? vi e släkt men vi känner inte varandra.
Är 15 din bästis? Hellno.
Älskar du nr 10? Ja det är klart att jag gör!
Är nr 20 en bra vän? Ja han är min lilleplutt.
Har du träffat nr 9 i veckan? Nej och tur är väl det, bagarmossensdjursjukhus haha
Har nr 16 gått i samma klass som du? Nej för gammal för det.
Vet du om nr 31 har ett förhållande? Ja det har hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0