-

Shoo Katt!!

Änligen ska jag skriva något haha, lite höga tankar om sig själv kanske? Idag har jag vart i skolan inget att skryta med egentligen för jag gjorde faktiskt inget vettigt där förutom att vara med på min andra idrottslektion ever i kista. Vi spela vollyboll och smarthuvudet sofia stukade två fingrar själv vill jag då tro att hon har brytit dom, men fröken gabrielle kan gå till överdrift ibland. Men för mig gick det väl bra, haha eller bra vet jag inte riktigt om man kan säga men jag var med iaf måste ju få G i ämnet.

Både jag och amandosh oroar oss lite för målerit just nu rätt pissigt om man inte kommer in på det man vill vad ska man gå då? En kille i min skola oroande sig så mycket så han skrek nej när han hörde att jag skulle bli målare. Först trodde jag att han hatade mig helt dum i huvudet? vet inte vad jag trodde + att han blev skit glad när han fick höra att jag hade ig i plåt. Men det var bara för då får ju han större chanser att komma in i måleri. Blev helt paff, NEEEEEJ SHIIIT FAAN!!! var det ända man hörde när jag hade min första konversation men honom haha.

Jag är så less på denna jävla snö jag orkar fasiken inte mer. Jag var nästan vaken hela natten inatt och det slutade ju fanimig aldrig att snöa? Jag vill verkligen utomland real badly jag pallar inte emd det vita längre, även om det är fint det skiter jag fullständigt i solen in my heart liksom!!

Jag har redan planerat min helg jag och sofia är tuuuuuuuuunga! vi lyckas allit planera fredagen på måndagen, fullrulle. Gabrielle kvinnan som aldrig vilar yeah thats my name enligt my uncle.

nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag äta my kines mat som min pappa har hämtat åt mig. Lite läskigt trodde faktiskt att han hade åkt utomland men nejnej mannen var hemma, lovely! peeaceout Gabrielle



Only a crazy person would say no to this.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0