-23 grader!!

WTF!! det är -23grader ute, roligt, väldigt trevligt.
Alla ni som är utomlands, NJUT!!!!
Tänk att på sommaren klagar men på att det är för varmt och nu så skulle jag kunna göra nästan vadsomhelst för lite värme!!

Jag undrar egentligen hur folk tänker ibland, jag tror inte att en del tänker alls.
Vissa som man har runt omkring sig är såna egoister som bara tänker på sig själv och utnyttjar andra för att få
det dom vill ha och skiter fullständigt i hur andra mår och tänker.
Om dom så kan mjölka en krona från dig så gör dom det med ett sant nöje!
Jag vet idag vilka jag har runt omkring mig som jag kan lita på och vilka jag inte kan lita på.
Och det roliga är att jag är likadan mot alla, dom jag intelitar på vet det inte ens själv, utan går runt o god tro att jag litar på dom fullt ut.
Men ajaj vad fel dom har.
 Ett ordspråk som en kär kär person lärt mig:
Håll din vän nära dig  men din fiende närmare!!

Och med det lilla citatet abvslutar jag!

Bye / Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0