Good day today!

Har vart i skolan idag hade arbetsdag. Just nu har vi ju golv så jag och amanda jobba på, har så ont i min högra handled efter att ha skärt mattor idag. Det tar på handleden må jag säga. Men det är kul efter måleri kommer jag nog välja golv. Eftersom plattsättning kan jag ju lära mig privat. En kille i min klass chockerade mig verkligen idag eller det gjorde han nog med alla, han gick ner till cafeterian och köpte 17 cocacolor = 170 kr och bjöd hela klassen. Och vi var bara typ 6 i klassen idag på eftermiddagen så han bjöd några andra från en annan klass, sen fick han 6 stycken över tills imorgon. Så jävla snäll alltså. Det var eftermiddag jag ville ha cola hade inte en krona och så kommer han som en cola gud och delar ut. Snacka om att han gjorde min dag alltså! Tack så mycket Ercan!!!

Kom hem för ett tag sen hade egentligen planerat att åka hem till min farbror och hänga med honom men han skulle vara med min pappa. så det sket sig. Svikare liksom , så jag drog hem gick till grillen  köpte mat. När jag kom hem så satt min farbror där så fint vid matbordet så jag fick hänga med honom ändå. Mycket roligt! haha. Nu sitter jag här med min mamma och hennes vännina och håller på att kissa på mig!!!!!

Vet fan inte om det blir utgång på fredag eller inte vart har pengarna tagit vägen?! Pappa höll på att garva ihjäl sig när han såg mitt bankomatkort ligga i hallen enligt honom är man inte intresserad om det inte finns pengar vilket är sant. Men jag hade lämnat kortet hemma för att jag inte skulle använda det för jag måste ju spara lite också. Haha men han fick ju sig ett gott skratt iaf.

Nej toaletten var det guuuud dööör snart! Puss! Gabrielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0