Im the fucking best!

Igår var den absoluta bästa dagen på länge, körkort till Gabrielle? jatack!! Helvete jag var så jävla glad igår så jag böla fan. Att ta körkort är inte lätt, man måste verkligen kämpa men nu är den delen över för mig. Nu är det bara tuta och köra!
Sommaren kommer bli bästa fan! Kan knappt vänta im so fucking happy. Nu gäller det bara att hitta en bil till moi.

Just nu sittre jag i skolan, min klass har svenska but im to cool för svenska så jag behöver icke vara med sitter här istället. Så vad händer idag?  Jo det blir utgång ikväll ska jag fira som in i helvete alltså. denna ugång kommer bli kATT alltså, som Pussie precis sa. Dock vet jag ännu inte vad jag ska sätta på mig men ska dra ner till gina innan jag åker hem. Ska köpa leggings till melina och hitta något till ikväll tänkte jag.

Take Care! /G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0