Trey songs - say aah

Skämmigt Pinsamt?

Här sitter jag och Camilla faktiskt med en blogg folk läser, trots att vi inte har skrivit på någon vecka. Så nu kom jag och Camilla fram till att vi måste börja skriva igen. Så nu får ni liksom två inlägg på raken dessutom.

Så vad händer då?! Har vart här i hovsjö några dagar nu och fler ska det bli, men det är bara roligt! det är ju värsta snökaoset ute nu blir så irreterad, sommar och sol? hit please! Jag orkar fan inte med detta väder längre jag vill ha vår. Har så mycket vår och sommar kläder jag vill använda eller egentligen vill jag bara bli av med vinterjackan. Det är det ända jag vill. Hatar den! Pga detta bajsväder så kan Gabrielle icke ta sig till skolan imorgon, det ska gå någon jävla ersättningsbuss från södertälje till märsta? Jaha det tar exakt en timme från södertälje till helenelund med pendeltåg hur jävla långt tid ska det inte ta med buss då? nej det där funkar inte för mig. Så jag tar ledigt istället. Punkt och slut! / Gabrielle



Någon annan som älskar denna låt, me loooove alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0