-

Shuueelululu!!!

Okej im soooo fucking happy Jackie vann paradise hotel!!!!! kan detta bli bättre eller?! Jag vart så jäkla glaaaaaaaaad!! Funderar fan på att söka inte seriöst dårå men jag skulle passa perfekt! Dock skulle jag aldrig ALDRIG hora runt mig sådär som dom har gjort. Men själva spelet menar jag, jag kan vara fruktansvärt elak och falsk mot människor jag inte tycker om äckligt va? haha skulle aldrig vara det mot my friends. Men dom som inte förtjänar bättre ligger risigt till kan jag ju säga. Skäms dock inte för att erkänna det.

Avatar var ju då lika bra som vanligt har du inte sett den går och gör det slut pratat om det. Detta är sista gången jag nämner denna film i bloggen på 100 år ni måste väl vara rätt trötta på det nu. right? När filmen var slut var jimmy snälloch körde mig och amandosh till sätra för vi skulle till t-centralen och byta där. Då är det världens psykfall som stod och slog sig själv och hotade någon i telefonen som var polisen hon hade antagligen rymt från psyket alltså inte något jag bara antog utan det var så. Hon skulle hoppa ner för spåret och hon skulle aldrig mer sätta sin fot där och polisen var ett muffhäng och gud vet vad. Man blir lite rädd när man ser sådant med tanke på allting. Men hon åkte vidare med sina två resväskor. Hoppas folket hittar henne för hon var riktigt läskig alltså. Det måste ju göra skit ont att sitta och slå sig i ansiktet hela tiden eller hon kanske inte kände något? jag vet inte, sen snacka hon om några piller också. Så något var det ju.


Lite hoooooood bilder medans vi väntade på tunnelbanan i hela 9 minuter!!! 3d glajorna var självklart på haha.



Nope nu är det dags för mig att toooova ska möta amandosh imorgon i fridhemsplan klockan halv åtta, kan det bli sämre eller? hellnoo! SLEEPTIGHT!! Gabrielle


Kommentarer
Postat av: Anonym

Thats what I talking about :)

2010-02-03 @ 15:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0