-

Hello hooooomiiieeeeesss!!

Nu just nu sitetr jag inne på svenskan, egentligen har jag ju inte svenska men min håltimmefriend är int ehär så jag fick sitta här om jag var tyst och inte störde. Lär ju inte bli några problem med en dator framför mig är jag tyst som en mus. Just nu håller klassen på att redovisa idag är vi bara sex stycken i skolan, lite misslyckat kanske? men folket kommer och går som det vill. Idag var jag nog jätteförsenad till skolan i think? jag vet int eens när jag började nooot good!

Efter skolan ska jag och amandoch åka till skärholmen där jimmy och sofia sk ahämta upp oss och sedan vidare till heron city det blir ju som sagt avatar igen. SOM jag längtar alltså jag älskar den där filmen men det vet ni ju redan. Kan knappt vänta till jag är där och sitter med min cola och mina snacks idag har jag jeans på mig men jag får väl knäppa upp byxorna haha. Hatar och sitta med tajt i midjan när man ska sitta mysigt haha.

Min klass suger iaf på att redovisa haha förutom amandosh dårå hon var BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!! haha.



amandosh and moooi me herself the QUEEEN

Haha nej men nu börjar jag bli för prillig så det är dags för mig att sluta nu. Bye! Gabrielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0