-

Nu skulle jag kunna gå och lägga mig och sova pang bom för natten utan några som helst problem. Var ju i skolan idag det gick väl bra tror jag kul har vi ju alltid så jag har egentligen inget att klaga på. Igår ramlade amandosh ner för trappen i skolan, jag är riktigt elak när sådana saker händer kan jag inte göra annat än att skratta, självklart väntar jag ju med att skratta till jag vet att personen inte gjort illa sig men jag kan verkligen inte hålla mig det går bara inte. Sofia och jimmy kom till skolan idag Sofia skulle hämta några papper och då var jimmy snäll och körde oss till byggården, då hade det fastnat någon kartong under bilen självklart åkte amandosh på att ta bort kartongen stackarn...

Efter skolan idag var det egentligen meningen att jag skulle plugga men mina farbröder skulle hem till mig så eftsrom att det bara är en station mellan kista och hallonbergen så drog jag tillhallonbergen mötte upp mina farbröder och sen fick jag åka bil hem istället för tunnelbana, min ena farbror övningskörde och han var jätte duktig. de skulle hämta gåbandet eller träningsband eller vad det nu heter, så vi letade efter värktyg för att ta isär den det var ju inte klokt det inte haha. Men det gick bra tillslut! Nu har jag och mäd vart och hämtat vardagsrummsmattan på kemtvätten ätligen får mamma tillbaka den, tycker faktiskt att det är skönare utan matta må jag säga. But whatever..
Take Care/ Gabrielle



Min outfit for tooday inget speciellt. Jag ser fan gravid ut?



Amandosh ligger och plockar kartong under bilen haha.




WOOOOW galen blekfis haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0