-

Hej älskling!

Har vart gone ett tag men nu är jag tillbaka, Kom precis in har vart ute ochh kört lite det gick väldans bra det.
Jag och melina äger allt i fredags hade vi fredagsmys och då gjorde vi den godaste potatiskratängen jag någonsin har ätit tror jag. haha inte för att skryta men den var vekligen bäst! den måste såsåså göras om haha. Igår var jag hemma i akalla hos min faster och satt barnvak till min kusin vi baka äppelpaj och läste böker. Pajen blev faktiskt lyckad, för de som känner mig vet att jag inte kan baka för fem öre. Men det blev gott. Sen när min fatser kom hem drog jag hit till hovsjö hem till camilla alltså! Just nu sitter alla och ser på toystory som Camilla påstår att hon aldrig sett? 28 år fyra ungar och aldrig sett toystory? kan det verkligen vara möjligt? Haha nej nu ska jag gå ch äta lite frullebulle i think! Hahah blev ett jäkla snack om mat?  

Take Care/ Gabrielle


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men va bra, då fixar du alla potatisgratänger från och med nu gullet!

2010-01-24 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0