-

guuud så of jag är.. Har inte skrivit på jättelänge och jag kan inte driekt skylla på att jag haft mycket att göra? pinsamt.. har precis kommit från skolan sitter här i min ensamhet hemma hos min faster har precis gjort klart en matteuppgift som ska vara inne på måndag inte likt mig va? sen har jag också läst igenom lite annat. Idag var första lektionen på golv i skolan. Alla har fått ett bås vi ska arbete i och lägga in golv man jobbar två och två så självklart jobbar jag tillsammans med min amandosh (: det gick jättebra idag bara att det gör lite ont att krypa runt på knäna i flera timmar + att amandosh hade feber så det var nog lite jobbig för henne. Men annar var det kul. Har golv imorgon igen läraren är fan bäst, fick sluta två och en halv timme tidigare idag? vet inte riktigt varför men bra var det iaf.

Måste fixa utgång på fredag alltså, eller lördag spelar ingen roll helst fredag dock pallar icke sitta hemma i helgen!! Jag vägrar!! det måste absolut hända någonting. Måste ringa Pussie helt klart, vilket jag typ har gjort hundra gånger så hon lär väl byta nummer snart haha.

Mina kusiner kommer snart hem så jag får lite sällskap tackgud, sen blir det iväg till hallonbergen för att lämna en mobil till min stackars farbror som just nu inte har någon kontakt alls med omvärlden. Helt sjukt egentligen att man kan känna sig så handikappad utan mobil? Jag går inte ens till affären utan telefonen! Så jag ska rädda honom tooday, kanske mig själv också eftersom jag inte får kontakt med honom ringde hem till honom igår första gången i hela mitt liv? kändes lite konstigt. + när min andra farbror svarade och vi kan inte ens prata han kan inte svenska och jag kan inte franska.. SUUUURT!! haha

Take Care/ Gabrielle.


Kommentarer
Postat av: Simone

sV: Håller med dig, riktigt coola :D

2010-01-27 @ 16:21:20
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0