-

Hej mina älsklingar Gabrielle på tråden!. Idag har jag haft en superduperslappdag! vilket behövdes, jag och amandosh kom fram till att det var bäst för oss båda att vara hemma från skolan idag stackarn har ju feber och jag palla inte gå då. Så jag tog en fet sovmorgon imorse till klockan tio eller elva kommer inte ihåg men är fan i mig lika trött nu ändå. Efter att jag hade legat och sett på tv i hundra år drog jag mig upp fixa mig och mötte upp melina, vi drog till skärholem sen till heron city och kolla på snabba cash och de säger jag er bara att den måste ni alla se den var grymt bra. Tror dock inte att den är lika bra om man läst boken, hörde en brud på toan som var lite besviken för hon hade läst boken. Men den var skit bra rekomenderar den verkligen!

Imorgon bler det som jag ville Pussie har hittat barnvakt eller barnets pappa haha så imorgon bliredet fet utgång im so happy så jävla kul ska vi ha det jag vill dansa hela natten lång och jag vill dricka hela natten lång. Självklart har fröken Pussie redan börjat bråka om att jag tar för lång tid på mig att fixa kig vilket jag inte alls gör. + jag och melin ahar fett mycket att göra imorgon vi ska tillochmed räkna matte. så det får hon helt enkelt finna sig i!

NYÅÅÅÅÅÅR!! Me and Sussiepuss. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0