-

Godmoorgon!!!!

Fuckit alltså igår när jag åkte hem från salem eller inatt var jag så jäkla trött alltså, kom hem någongång vid tre tror jag kommer inte ens ihåg haha. Somna på engång när jag kom hem efter att jag hade ätit upp mina chips egentligen ville jag bara ha en fet hamburgare som man alltid vill när man har druckigt men igår fick jag fan inte tag på något bättre.. Bolder på kvällen kommer senare när jag har fått dom (:

Nu ska jag fixa iordning mig sen ska jag åka till akalla hem till my brush christian och umgås lite. Har ingen lust att fixa mig önska att jag kunde telepotera mig med pyjamasen men den tiden kommer tydligen aldrig.. Nej ny ska jag börja här så lillen slipper vänta på mig. Have a nice day!! /Gabrielle.



Brush and me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0