År 2010 är här!!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!

Nu är år 2010 här :)

Min nyårsafton har varit helt underbar, fattades några personer bara :( Min svägerska  o hennes familj.
 Men dom va bortbjudna på annat håll o dom firar varannat med oss så nästa år kommer dom :)
Min andra svägerska som inte skulle ha kommit pga att hennes lilla dotter har vattekoppar..stackarn :( Kom iallafall o det blev jag glad för :)
Så tack ALLA ni som kom denna afton!
Katja I love you my bitch! ;)
Min syster va med oss oxå pus på dig gummsan!
Sen va det några jävla idioter som inte kunde smälla raketer ordentligt så hela deras tårta ramlade o började sjuta hej vilt!!
Mina barn 2 st fick slägga sig på marken för att skydda sig o lika så min svågers son !!
Jag tog min dotter från vagnen o sprang för livet kan jag ju tala om!
Men allt gick bra o dom som råkade utsätta oss för detta bad om ursäkt, det av ju inte deras mening!

Men min dotter Alison fick nog men för livet hon grät o grät  i minst en halv timme...stackarn va jätte chockad!

Nu ska jag sova , hoppas ni alla har haft en bra nyårsafton o jag önskar er alla alla lycka detta år!!

Peace and love / Camilla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0