Back 2 normal...

Jag uthärdade dagens föreläsning,fick lära oss lite om näringsläran mycket andvänbar info kan jag tala om.
Och fy va mkt skit man äter!!
Vi har ju helt fel kost i Sweden både d vi stoppar i oss och det vi matar våra äldre med :(

Va på sjukan med pappa idag det gick bra,men han fick tillbaka katertern trots att han tog bort den i mpndags,
men han har ej kunnat urinerat ngt sedan dess... Denna gång hade han samlat på sig 2 lite urin.
Han e såå jäkla envis alltså den där herrn, jag menar om man inte kan kissa så åker man väl till Akuten,
men inte han inte han skulle ju ändå till sjukan idag som han sa :)
Han e rolig min älskade pappa :)

Nej pluggtime , bigtime nu då!

Ha en fortsatt trevlig kväll !!  / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0