bästbästbäst..

hade vi det igår fyfan vilken lyckad kväll!!!!!! det började med att vi var hemma hos mig och drack lite Sussie var skit förbannad på mig för jag var föör seg på att fixa mig, jag tycker ändå att det gick rätt fort? haha men denna gång duschade jag innan hon han komma annars hade det tagit hus i helvete haha. När vi var klara hos mig tog vi tunnelbanan till clubblue vi skulle dricka lite till där för att sedan dra vidare. Där träffade vi farsta folket, det var en till brud från farsta där också ahah komemr ihåg henne stackarn fick hela underhåret avrakat på fyllan.. saaaad! Whatever efter blå drog vi och mötte upp jenny för att sen dra vidare til chaplins där hade vi SKIIIIIIIIIIIIIIIT kul!!! omg träffade både nytt och gamalt folk det var så jäkla kul alltså dansade halva natten tills det vart dags att gå. Då drog vi självklart till mcdonalds och käkade och där blev det självklart bråk. Mellan några snubbar, de slog typ ihjäl varandra men jag brydde mig inte käkade vidare liksom haha. Där träffade vi också på nicole och hennes kompisar!  Sen tog jag tunnelbanan hooome! hade sällskap med min kusins farbror hela vägen hem så där gällde det liksom att gå rakt och prata tydligt HAHA!!

ikväll händer det nog inte så mycket var meningen att min kusin skulle höra av sig men han har inte gjort det ännu så vi får väl se van lilla jag hittar på toooday!

bilder kommer senare när lilla Pussie har skickat dem ;) / gabrielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0