Disney on ice..

Idag ska vi iväg ett litet gäng o kolla på Disney on ice på Globen :)

Det ska bli lite skoj, det va flera år sedan jag va där sist!!

Det är jag o 3 av mina barn, min lilla syster oxå Gabby kusin vitaminen som ska iväg...

Här kommer lite foton från nyår ;)
 
Jag o min käraste vän...


Jag , Alison o Gabriel.


Strax dax för champange öppning!! Klockslaget på kameran stämmer ej :)


Jag o svägerskan :)

Förbaskad god champange!! Dyr dock :(

Nu har det dragit in mot små timmarna hahaha... Nej jag e inte ens berusad! Thats me :)

Ha en bra dag nu alla! / Camilla


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad mysigt ni hade de då,en annan satt ju i en bil och skumpade runt i Ronna Geneta och stan medans idioterna siktade smällarna på nattpatrullens bil.Vi var ju lite skraja kan jag medge,i Geneta var det värst fan där parkerar man bilen för att hjälpa gammla behövandes som var rädda för allt smällande medans deras landsmän står och riktar in raketerna på oss IDIOTER.Men vi överlevde natten.

2010-01-03 @ 12:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0