..

Toooday im a happy girl, jag ska få middag haha! det var så länge sen jag fick det. Inte för att min mamma låter oss svälta men vi har fixat vår egna mat senaste tiden. Eller senaste tiden har jag bara ätit hos camilla haha. Men ikväll ska jag få MAAAAAAAAAAAAAAAT! jag ser så fram emot det (:

Imorgon är det skola jag har längtat som fan, ska bli så skönt med skola alltså! äntligen något att göra., man kan inte göra något när det är såhär kallt ute, annat är det med ommarlov kan man hitta på saker hela tiden, nu kan man inte ens gå på en enkel promenad liksom? Nu vill jag se en  film tror jag, ska se vad jag kan hitta på borde egentligen städa mitt rum och pappas kontor efter att jag satt där hela dagen igår.. Juste beställde kläder igår också nu är det bara hm kvar, det kanske jag ska gör nu? det gör jag bra ide haha. Enkelt och inte ansträngande alls! / gabrielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0