Film, film ,film o massa onödigheter

Jag har bestämt mig för att glo på film idag :)
Sen får vi se om d blir ngt gott till det...jag borde helst låta bli!!
Men det e ju såå SVÅRT!!

Va på H&M idag o kollade lite, fan det finns ju absolut ingenting på REA till pojkar!!
Va fan ! E dom mobbade eller ngt??!!
Snacka om köns dikriminering :P

Idag fyller min svägerskas dotter 1 år, ett stort stort grattis till lillan :)
Så imorgon e d barn kalas som gäller och på söndag ska min äldsta son ha födelsdags party, för kalas får man ABSOLUT inte kalla det!! HAHA...

Nej nu ska jag skila ner, har såå not time whit this shit now!

Dagens citat:
Håll din vän nära dig, men din fiende närmare!

Peace out! / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0