Godmorgon!!

I know Camilla nästa gång klarar jag det!!!

Jag har precis vaknat fan vad skönt jag sov inatt var riktigt trött man blir väl det efter fem dagar hos Camilla. Gabriel var så gullig näär han skulle väcka mig härom dagen, då kröp han ner bredvid mig och sa min älskling gabbi! haha dog nästan har är så jävla gullig när han är på det humöret haha.

Jag har ringt min pappa och beställt kinamat till frukost/lunch fanns inget i kylskåpet som såg så intressant ut. Så vi får väl se när han dyker upp med den. Just nu sitter jag och äter godis liksom, lyckad morgon  diet? NOOOOOOT.

Ikväll blir det ugång för mig melina och pussie. Det kommer bli en riktigt lyckad kväll och kul ska vi ha det!!! nu ska jag ringa och gratta george och alison  som fyller år idag, dock inte tvillingar remeber?

Peacout/ Gabrielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0